środa, 16 marca 2016

"Kaleczą się i dręczą milczeniem i słowami, jakby mieli przed sobą jeszcze jedno życie."

Hejka wszystkim!! 
Dziś przychodzę z tematem o "miłości".
Dla jednych miłość nie istnieje, inni w nią wierzą, dla innych nie ma miłości są tylko zauroczenia.
Dużo ludzi dla miłości potrafi "zabić",
a inni przez miłość chce popełnić samobójstwo, ale czy dobrze myślą?
Oczywiście,że nie nie powinno robić się takich bzdur!
Dziewczyny!! Jak nie ten to następny!
Ja rozumiem,że możesz być bardzo smutna bo kochałaś bo nad życie/ bo kochałeś ją nad życie!
To zrozumieją wszyscy, którzy przeżyją już swoją pierwszą miłość, ale nie jestem za samobójcami!
Moim zdaniem my kobietki powinniśmy zrobić wszystko aby ten chłopak z, którym nie jesteś żałował, bardzo żałował.
Można znaleźć sobie jakieś zajęcie,uprawiać spot jakiekolwiek hobby,
aby nie myśleć o przeszłości!
Ciągłe wracanie do przeszłości bardziej może zdołować,
a po co wam to?
Każdy ma momenty załamania,smutku czy nawet tęsknoty, to normalne!
Ale wtedy można zrobić coś zupełnie innego niż okaleczanie się 
próbując popełnić samobójstwo!!


Chciałabym poznać wasze opinie o miłości! 
Co robicie gdy jest wam smutno ?
Macie kogoś z kim możecie pogadać? 
Bardzo dziękuję za każdą opinie chętnie poczytam 
Bardzo was Wszystkich pozdrawiam, buziaki Patrycja :*

12 komentarzy:

  1. warto mieć taką osobę obok siebie, ja na szczęście mam :) każdemu tego życzę!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com - konkurs kosmetyczny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam ale życzę tego każdemu !! Pozdrawiam

      Usuń
    2. ja w takim razie życzę szczególnie Tobie kochana :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję naprawdę :)

      Usuń
    4. I ja również życzę ci szczęścia ! Szczęścia nigdy za wiele :*

      Usuń
  2. Miłość- Cudowna i piękna, ale potrafi wszystko popsuć :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy jest mi smutno przytulam się do męża, uwielbiam to!
    A często wygaduje się koleżance lub mamie
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą, że każdy ma momenty załamania. Jednak mówi się trudno i trzeba zapomnieć o przeszłości ;)

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jest świetnie wygadać sie przyjaciółce :) Jednak z chłopakiem nie da się porozmawiać o wszystkim :) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest" :) Hmm na pewno miłość istnieje, czasami przysparza bólu i cierpienia - chociażby przez tęsknotę, która często jest nie do zniesienia. Miłość niby taka nie pozorna, a często musimy przez nią stawać przed cieżkimi wyborami.. Nikt nie powiedział, że w życiu będzie kurcze łatwo.. ALE CHYBA WARTO KOCHAĆ :) a przecież nie musi być to tylko miłość związana ze sferą namiętności , kochamy swoją rodzinę , kochamy swoich przyjaciół , nie tylko faceta :) | sznuraskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń