sobota, 6 lutego 2016

Najlepszy przyjaciel - koń!

Hejka wszystkim ! ;)

Już po przeprowadzce lecz nie chodzę jeszcze do szkoły :(
Chciałabym już zacząć, ale muszę jeszcze troszkę poczekać,
ale dzisiaj przychodzę z innym tematem.
Chodzi o najlepszego przyjaciela człowieka konia! :)
Dla innych jest to pies, kot ja niestety straciłam psa i przelewam tą miłość do zwierząt w konie! 


Dzisiaj byłam pierwszy raz na koniach w Niemczech,
przeprowadziłam się do miasta gdzie mam możliwość jazdy na koniach!
I bardzo się ciesze ! 
Na początku miałam problem z dobraniem konia, ponieważ jeden był na mały, a drugi za duży lecz znalazłam odpowiedniego.
To był mój pierwszy raz tutaj, ale czułam się naprawdę dobrze,
nie martwiłam się że mogę coś źle zrobić lub źle wyczyścić!
Czułam się jak w domu ! 


W domu pełnym koni;)
Moją pasją jest jazda konno, a wasze pasje?
Piszcie w komentarzach, co wy robicie!
Jakie macie hobby! Chętnie poczytam :)


Serdecznie was pozdrawiam i czekam na komentarze! 
Pozdrawiam, Patrycja :*


22 komentarze:

  1. Boję się koni prawie tak samo jak pająków no może troszkę mniej.
    Lecz to nie zmienia faktu,że te zwierzęta mnie przerażają,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam konie tak jak i wszystkie zwierzęta. :)
    Niestety one zazwyczaj nie pachną zbyt ładnie :/
    Pozdrawiam :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do hobby - oj dużo by tu pisać. Uwielbiam modę, opiekować się dziećmi, bawić się z nimi, interesuję się wizażem, stylistyką, psychologią, oj wiele tego jest, aczkolwiek moda wygrywa :)

      Usuń
    2. mi to nie przeszkadza :D również pozdrawiam :3

      Usuń
    3. to bardzo dobrze , że masz takie wiele hobby ! Jeszcze raz pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. Ughh ja sie panicznie boje koni xd
    Na moim blogu jest też post czego się boję ;)
    Świetnie, że masz pasję :)
    Zdj są sliczne
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję , ale nie ma co się ich bać! :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś próbowałam jeździć konno, ale nie wciągnęło mnie to. :/
    Moją pasją jest taniec towarzyski. ♥

    Zapraszam:
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię konie, ale nigdy nie jeździłam konno :)
    Moim hobby jest manga i anime. Poza tym uwielbiam Stany Zjednoczone ♥
    Zapraszam do siebie
    ♥ www.beauty-of-manga.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś wyjechać do Stanów Zjednoczonych ! :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  7. Ogólnie konie są okej i ładne są ale bardziej podobasz mi się ty :v

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam konie, ale już dawno nie miałam okazji na nich pojeździć :/ Ja lubię w wolnym czasie szkicować i robić zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Również miałam końską przyjaciólkę, i powiem szczerze, byla wierniejsza niż jakikolwiek czlowiek! Obserwujemy/
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejuś jak to śmiesznie brzmi końska przyjaciółka *o*

      Usuń
  10. Piękne są <3 z końmi miałam kontakt raz w życiu i to bardzo krótki
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Również bardzo kocham konie.Bardzo chciałbym zacząć na nich jeździć ,ale nie mogę sie za to zabrać. Super blog.Zagoszcze tu na dłużej. Czekam na wiecej postów o koniach :) Zapraszam do mnie http://wszystkoiiiinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń