piątek, 22 stycznia 2016

nowy dom, nowa szkoła..

Hejka wszystkim ! 

W lutym wyprowadzam się z Holte-Lastrup do miasta troszkę dalej Wippingen .
Dom super i wgl , ale nie chce iść do nowej szkoły.. niestety chyba będę musiałam jeśli nie będę miała dojazdu do szkoły, której chodzę teraz . Tak uwielbiam tą szkołę jest to najlepsza szkoła do jakiej mogłam chodzić , a klasa? Klasa jeszcze lepsza mam w klasie tylko chłopaków , ale naprawdę jest fajnie !
Nigdy bym się nie spodziewałam , że mogłabym tak dobrze dogadywać się z chłopakami z klasy, tym bardziej że nie zawsze i wszystko umiem powiedzieć ! 
Od godziny 13:00 jes przerwa 30 minut i wtedy do Starbucks'a Coffee i również do innych sklepów ! 



A może poprostu dać szansę nowej szkole i się nie przejmować ? 
Jeśli nie będę mieć dojazdu będę musiała się pożegnać z naprawdę super szkołą ! 
!! NAWET W POLSCE NIE MIAŁAM TAK SUPER KLASY I SZKOŁY !!
I zaczął się weekend i jeszcze tylko 3 dni szkoły i się wyprowadzam..
Mam nadzieję, że jakoś w miarę ok będę mogła to załatwić ! 


A wy lubicie swoją szkołę , klasę  ? 
Piszcie w komentarzach jakieś fajne chwile spędzone z klasą !! 

Pozdrawiam , Patrycja :*

24 komentarze:

  1. Czasami trudno nam pozegnac sie z czyms do czego jestesmy przywiązani, ale to moze okazac sie najlepsza decyzja! ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany często wychodzą nam na lepsze :) ja swoja obecna szkole lubie, poprzedniej nie znosilam :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam zagranicą już około roku i nienawidziałam szkoły do której chodziłam a teraz jak mam świetną szkołę to się wyprowadzam ..

      Usuń
  3. Chciałabym wyjechać i zacząć wszystko od nowa....
    W nowej szkole na pewno będzie fajnie, zobaczysz!
    Obserwuję!
    http://jowitajonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie doceniam nigdy swojej klasy, ale będzie mi jej strasznie brakować w szkole ponadgimnazjalnej, a to jednak już za parę miesięcy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz podobny problem , ale ty będziesz mogą się spotykać z klasą , a ja mam za dużo km :/

      Usuń
  5. Ja bardzo chcialabym wyjechać, zostawić wszystko tutaj może byłoby mi ciężko zostawić tylko jedną osobę. Chciałabym zacząć moje życie od nowa. Poza tym swietna notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W nowej szkole na pewno będzie fajnie :*
    A może jednak dasz rade dojeżdżać ^-^
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że z własnego doświadczenia wiem, o klasach, gdzie jest przewaga mężczyzn- to są najlepsze klasy, nie ma kłótni ani problemów.

    ZAPRASZAM, OBSERWUJE(Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah a zwłaszcza , że ja jestem jedyną dziewczyną w klasie xd :D

      Usuń
  8. Ja już dawno po szkole ale z chęcią bym wróciła ;)
    Pozdrawiam i zzapraszam do mnie
    http://lorendezain.blogspot.com/
    Komentarz i obs mile widziany;***

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie jest się przeprowadzać, ja na studiach robiłam to kilkukrotnie, chociaż była to jedynie zmiana mieszkania, a nie całego otoczenia. ;) co do szkoły, to ja zawsze lepiej dogadywałam się z chłopakami, więc męska klasa byłabym dla mnie idealna. ;)
    pozdrawiam i powodzenia w nowym miejscu!
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest idealna , ponieważ ja również mam bardziej wspólny język z chłopakami , mam z nimi o czy gadać :)

      Usuń
  10. Zmiana szkoły czy pracy zawsze jest bardzo stresująca, ale warto probować :)
    Czasem wychodzi nam to na dobre.

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. studia są juz zupełnie inne ale nie zapomniałam tego jak bardzo lubiłam swoją klasę i nie wyobrażałam sobie przenoszenia do innych ale wierzę że może będzie fajnie poznasz nowych ludzi być może okażą się świetnymi przyjaciółmi powodzenia ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. studia są juz zupełnie inne ale nie zapomniałam tego jak bardzo lubiłam swoją klasę i nie wyobrażałam sobie przenoszenia do innych ale wierzę że może będzie fajnie poznasz nowych ludzi być może okażą się świetnymi przyjaciółmi powodzenia ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń