sobota, 9 stycznia 2016

Nowy rok, nowa ja!

Hej wszystkim!

Już po świętach, mamy nowy rok, nowe postanowienia, cele, marzenia . Od razu życzę wam wszystkim żebyście spełnili te marzenia , postanowienia, cele! I w następnym roku 2017 pochwalcie się co udało wam się spełnić , wykonać ! Życzę wam powodzenia  💘


Miałam zrobić wczoraj zdjęcia jak spadł u mnie w Niemczech śnieg , ale miałam rozładowany aparat, okej naładowałam baterię wychodzę 
 na taras , a tam zero śniegu słoneczko świeci...
Nie no super, patrze na spanach w Stargardzie w moim mieście rodzinnym w Polsce śniegu po kostki, super  💙


Dlatego nie mam żadnych konkretnych zdjęć 💔 
Okej, wracam do postanowień noworocznych!

Moje postanowienia
1. Przeczytać przynajmniej 50 książek w tym roku,
2. Zwiększyć moją biblioteczkę książek,
3. Opublikować przynajmniej 50 postów na blogu!
4. Będę bardziej zorganizowana !
5. Oczywiście koncert Justina i Dawida ! 
6. Będę bardziej miła !
7. Będę dotrzymywać tajemnic i obietnic !
8. Zdam z bardzo dobrą średnią !
9. Będę wstawiać i robić więcej zdjęć na bloga, instagrama i facebooka!
10. Więcej rozmów i spotkać ze znajomymi 
11. Nie będę szukała wymówek z byle powodu 😸
12. Więcej wyjazdów do Polski 💋 


Więcej już nie pamiętam👎  Ale życzę wam jak najlepiej i jak najwięcej spełnienia wszystkich postanowień . 
Dziękuję za jakiekolwiek komentarze i obserwacje , 
Miłego dnia , pozdrawiam Patrycja 💚



27 komentarzy:

  1. mam nadzieje, że twoje postanowienia dojdą do skutku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 50 książek na jeden rok to dużo, życzę powodzenia :)
    http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia w spełnianiu postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój 2015 rok był nie za dobry.Trzymam kciuki za twoje postanowienia.Mam takie postanowienie jak ty z numerem 8 :) Obserwuję :)
    kasiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i tobie również życzę spełnienia postanowień !! :)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za postanowienia
    Obserwuje http://kinicz.blogspot.com/2016/01/be-yourself.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka podobnych postanowień ;)
    Życzę powodzenia w realizacji.

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i trzymam za ciebie kciuki za twoje postanowienia :3

      Usuń
  7. O ja też chciałabym być bardziej zorganizowana, często sobie to obiecuję. Mam nadzieję, że tym razem mi się to uda. Za ciebie też trzymam kciuki :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia postanowień. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w spełnianiu postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zycze powodzenia w postanowieniach :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życze powodzenia w spełnianiu postanowień xx
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. 50 książek i postów ? sporo :D .Życzę powodzenia w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne postanowienia życzę wytrwałości ! ^^ ja osobiście nie posiadam postanowień po prostu nie chcę a po drugie wolę zaczynać coś postanawiać z dnia na dzień a nie czekać jutro za tydzień za rok XD
    świetny post pozdrawiam

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Grubo widzę. Powodzenia życzę no i dobrego tego roku. ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne zdjęcia :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam postanowienie dotyczące książek :) Powodzenia! / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń