poniedziałek, 4 stycznia 2016

04/01/16

Hejka wszystkim ! 

Mamy już rok 2016 ! Macie już jakieś postanowienia na nowy  rok ? Ja mam ! 
Będę więcej czytać książek i skupię się bardziej na blogu , teraz nie miałam
 czasu , ale to się zmieni ! Wczoraj wróciłam z Polski i już za nią tęsknie ..
Lecz u mnie w Niemczech dziś spadł śnieg od samego rana pada aż od tej pory.
Szkoda , że śniegu nie było w Polsce na wigilię nie czułam tych świąt .. Nie zbyt mi się one podobały , a wam ? Napiszcie w komentarzach jak u was święta i co dostaliście od Świętego Mikołaja :) Ja dostałam pieniążki , śliczny koc , nowy aparaty Nikon jestem z niego tak zadowolona !! i także kosmetyki .
Mam dla was troszkę zdjęć , jeśli macie jakiś fajny pomysł na następnego posta , piszcie w komentarzu lub na mojego E-maila patq99x3@gmail.com

                                                                Zapraszam !!! 








Pozdrawiam i życzę miłego dnia  , Patrycja ! :*

27 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek paznokci, uwielbiam fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jedno postanowienie zapomniec o kims:/
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zegarek masz sliczny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie są świetne, prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie szkoda ze nie było śniegu na święta zawsze tworzy to nastrój :) piękny kolor paznokci fajnie ze dodałas taki ciekawy akcent w postaci zupełnie innego kontrastowego koloru :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i tak bardzo wielka szkoda , że n ie było śniegu :<

      Usuń
  6. strasznie szkoda ze nie było śniegu na święta zawsze tworzy to nastrój :) piękny kolor paznokci fajnie ze dodałas taki ciekawy akcent w postaci zupełnie innego kontrastowego koloru :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie zima jest przewrotna - grudzień z +12C a wczoraj w nocy -20c - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie czułam tych świąt, jednak bez śniegu to nie to samo, super zdjęcia.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/01/my-new-year-dreams.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie śliczne, ale strasznie drażnią mnie odrosty. Sama mam z nimi problem i już się nie mogę doczekać kiedy zrobię nowe! obserwuje :*
    http://fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie super kolorek :)) życze udanego roku o spelnienia postanowien;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie super kolorek :)) życze udanego roku o spelnienia postanowien;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :3
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne paznokcie i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :D
    Piękne paznokcie :*
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń