poniedziałek, 16 listopada 2015

Jesiennie

Hejka wszystkim! 

Przede wszystkim chciałam bardzo, ale to bardzo przeprosić że tak długo nie pisałam.
 Ale czytałam dużo blogów i widzę , że teraz są tematy jesienne :) 
Dużo osób nie lubi jesieni sądzą , że jest to depresyjna i smutna pora roku. 
Troszkę tego nie rozumiem , jesień ma dużo świetnych zalet . 
Jest tyle pozytywnych stron Jesieni . 
Śliczne kolory czerwieni , złota , grube swetry , cieplutkie kocyki .
Długie wieczory, które można spędzić na wiele innych świetnych sposobów!
Dookoła jest pięknie! Za oknem wieje lekko wiatr , spadają złote liście.
Super pomysły na robienie sesji zdjęciowej, niestety tej jesieni nie zrobiłam sobie żadnych sesji zdjęciowych , ale jesień jeszcze się nie skończyło może i znajdę czas na to ! 
Na razie skupiam się na świętach ! Na Świętach Bożego Narodzenia ! 
Już tak pragnę tych świąt , zobaczyć rodzinę i przyjaciół w Polsce ! 
Ale na pewno nie zmarnuję okazji na Zimową sesję zdjęciową !!  





!! Tak przy okazji !!

Mam dla was zniżkę na 10% w sklepie Born Pretty 
Wystarczy , że wpiszecie kod PATK31  !!!




Jeśli podoba Ci się mój blog , nie wahaj się !! 
ZAOBSERWUJ :) 

Życzę wam miłego wieczorku jesiennego , Patrycja :* 









21 komentarzy:

  1. Jesień jest świetna! Co prawda trzeba uważać, żeby nie wpaść w jej depresyjną stronę, ale wydaje mi się, że te piekne kolory i sweterki przekonają każdego!
    Jejku, ja też nie mogę się doczekać świąt! Kupiłam już prezenty bratu i mamie hahah. 38 dni do świąt!
    buziaki i zapraszam do mnie! - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna wiewiorka! Uwielbiam te male zwierzatka cudowne sa! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jesien, a na pewno wolą ją od zimy, kiedy zimno juz naprawde daje sie we znaki.../K

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że jesień ma dużo zalet, zresztą widać to po zdjęciach ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś średnio lubię jesień, wolę te ciepłe pory roku

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. święta tuż, tuż a ja ani jednego prezentu nie mam hmmmmmmmmmmmmm czas na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kupowanie świątecznych prezentów! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też już nie mogę się doczekać świąt ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałabym już zimę. Jesień jest fajna, ale kończy się jej "super strona" jak zaczynają padać deszcze, robi się "ciapka' a z kolorowych liści nic nie zostaje. :)
    Zima za to ma wiele dobrych stron, pod warunkiem, że świat przykryty jest biała pierzynką. :) Na święta czekam, jak chyba każdy!

    magical-history.blogspot.com Serdecznie zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie rozumiem, dlaczego niektórzy tak nie lubią jesieni ;c Przecież we wszystkim da się dostrzec pozytywne strony!:)
    Również nie mogę doczekać się już świąt:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem spoczko blog, postaram się wpadać do Ciebie częściej :) Mam pytanie, sama robisz zdjęcia, czy wyszukujesz wszystko z siebie? Bo nie bardzo mogłam się połapać :D A przy okazji zaobserwowałam Cię na instagramie :P I jeśli można, chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga z opowiadaniem ^^ Może przypadnie Ci do gustu :D
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post :D Obserwuję i liczę na to samo
    bo-kazdy-moze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog *.* obserwuje i liczę na to samo :*
    http://lechanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do siebie, pojawił się 7 rozdział! www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ! :)
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, kocham jesień ♥
    Zapraszam do mnie oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne jesienne zdjęcia, lubię tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na 9 rozdział opowiadania. Jak na razie najdłuższy! Mam nadzieję, że równie ciekawy. :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń