środa, 4 listopada 2015

choise wishlist #1

Hejka wszystkim ! 

Dzisiaj będzie post z serii "wishlist" . Nigdy nie spodziewałabym się , że będę mogła współpracować z jakąś firmą . Teraz np będę współpracuję z CHOiES-klik . 
Jest to dla mnie nowe wyzwanie :) Bardzo się cieszę ponieważ postanowiłam spróbować
i dostałam odpowiedź :)


             klik!                                   klik!      

            

klik!                         klik!   


              klik !                                  klik!

Bardzo zachęcam do klikania! 
Zapraszam także do komentowania i obserwowania ! ;)
Pozdrawiam Patrycja :*
                            







58 komentarzy:

  1. Super gratulację :) Zapraszam na mojego bloga http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam w linki, świetne mają ciuchy na stronie ;).

    Niebieska Izolda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i także mi się podobają te ciuszki ;)

      Usuń
  3. świetne rzeczy, oczywiście że możemy obserwawać . ja juz zaonserwowalam więc czekam na ciebie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Parka jest świetna, szkoda, że taka droga - bo pewnie przesyłka też niemało kosztuje. :(
    What is in the hat? BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem także jest droga , ale jest ona taka śliczna *-* :(

      Usuń
  5. Świtna whistla ^^ Pytałas się o wspólna obserwację :) Ja już obserwuję i czekam na rewanż :)


    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią klikne w parę ciekawych rzeczy;)
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko poklikane życzę powodzenia we współpracy :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy cudne i kliknięte :)
    Życzę Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze moim zdaniem są spodnie i czarna kurteczka - wspaniałe!

    zaobserwowałam, czekam na ciebie :)
    www.xandraaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy :)
    Mam pytanie jak zaczęłaś z nimi współpracę i na jakich zasadach? :) Byłabym wdzięczna gdybyś wysłała mi odpowiedź na maila: veronicalucy@wp.pl :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy napisze ale to już jutro , dobranoc ❤

      Usuń
  11. Bardzo się cieszę, że udało Ci się nawiązać współpracę! Powodzenia w jej utrzymaniu i owocnej życzę! :D
    Oczywiście obserwuję, dziękuję za wizytę na moim blogu, a do Ciebie będę wpadać częściej. Buziaki! :)

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwacja za obserwację:)
    http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy, oby była owocna! Poklikałam w te rzeczy, chętnie prześledzę Twoje dalsze poczynania, więc zaobserwowałam Twojego bloga tak jak proponowałaś i czekam na odzew u siebie;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna kurteczka jest najlepsza ;) Bardzo podobają mi się wybrane przez ciebie rzeczy
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że gdybyś poczekała trochę i zdobyła trochę czytelników, wejść, doświadczenia, to nie musiałabyś prosić o poklikanie w linki, czytelnicy sami by chcieli to robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z koleżanką powyżej. Myślę, że powinnaś trochę poczekać. Na wszystko w życiu przyjdzie czas :)

      Usuń
  16. Bardzo fajna wishlista! Poklikałam :)

    Zapraszam do siebie http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ciuchy!
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com
    mile widziane komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś świetne rzeczy ;)

    Dobrej Nocy! ~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze chyba nie dodał mi sie komentarz i pisze jeszcze raz xdd gratuluje współpracy!!!
    oczywiscie kliknełam w linki! :)))

    moze obserwujemy? daj znac :D
    pozdrawiam www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. i tak wogóle na jakiego maila pisalas do nich? mogłabys odpowiedziec u mnie na blogu ? dziekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaję mi się, że z Twoją liczbą czytelników trochę za szybko na współpracę, no ale poklikałam i życzę powodzenia :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER ! ŻYCZĘ POWODZENIA LASKA !
    SUPER BLOG !
    A I CHUJ Z TYMI OBSERW, ŻE MAŁO :)
    BĘDZIE WIĘCEJ :) PONIEWAŻ WSPANIAŁY BLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję,liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielgaśne gratulację <3 pamiętaj tylko ,żeby zachować siebie i być szczerą w swoich opiniach :) A nie wciskać nam jakiś kit , tylko po to ,żeby dostać ciuchy za free.... Trzymam kciuki!
    pytałaś się o wspólną obserwację ja już obserwuję i liczę na rewanż :)

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że dostałaś odpowiedź, życzę Ci powodzenia ze współpracą:) Poklikałam!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  26. te rzeczy sa cudne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny, kreatywny blog! Zaglądałam tu już pare razy, naprawde mi się tu podoba! Gratuluje świetnych postów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/11/kobieta-musi-miec-dwie-rzeczy-klase-i.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszędzie poklikałam! licze na rewanż u mnie w poście http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-sklepu-choiescom.html :*

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnie dwie rzeczy - super <3
    oczywiście poklikałam :)
    zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania 50$ w sklepie LovelyWholesale
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje, świetny post i zapraszam do mnie :) http://majaaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przedostatnia rzecz jest po prostu genialna! <3 Życzę powodzenia we współpracy, na pewno się rozwinie!
    Serdecznie zapraszam na 5ty rozdział opowiadania. W końcu, po wielu trudach się ukazał! Zapraszam. :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! :D Poklikałam x3
    Może obserwujemy? :d
    http://gabstylee.blogspot.com/

    ps. fajne rzeczy, zwłaszcza spodnie/leginsy

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Gratuluję współpracy i życzę CI powodzenia, bo słyszałam że strasznie oszukują :/
    Tak czy inaczej poklikałam.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń