środa, 28 października 2015

Ulubieńcy października !

Hejka wszystkim ! :)
W dzisiejszym poście opiszę wam moich ulubieńców tego miesiąca czyli "Ulubieńcy Października" . Jest już prawie koniec miesiąca , wiec nadszedł czas na ulubieńców . 
Chciałabym abyście wy w komentarzach pisali mi swoich ulubieńców tego miesiąca , 
może mi się coś spodoba i zakupię sobie tą rzecz ;)

UBRANIA
Moim pierwszym ulubieńcem są buty zwykłe białe trampki , które pasują do wszystkiego .



Kupiłam je w zwykłym sklepie z odzieżą obuwia . Bodajże kosztowały 30-40 zł .
Podaje je ponieważ możecie je jeszcze dostać , są one każdego sezonu . 

TORBA ADIDAS


Kupiłam tę torbę adidasa zaledwie pare dni temu . Zobaczyłam ją w sklepie to się 
w niej zakochałam i mój wujek mi ją kupił :)
 Bardzo mu dziękuję , kosztowała 4,99 euro
w sklepie Schuhe und Sport Linger w Herzlake 

BLUZKA H&M  

Bluzka H&M z nadrukiem MIAMI jest to bardziej taki luźny crop top .
Kupiłam ją za 49.99 zł . Uwielbiam ją ! 

NARZUTA 

Tą narzutę kupiłam w Szachownicy , jest przed kolano . 
Bardzo ładna i pasuje do dużych ilości rzeczy . 
Nie jest to materiał , który należy do cieplutkich futrzaków , 
ale materiał bardzo ładny . 
Kosztowała 39,99 zł 

KOSMETYKI

MASCARA 



Moja mama zamówiła tą mascar'e z katalogu AVON .
Pełna nazwa : "AVON infinitze mascara "
Bardzo ładnie podkreśla oczy . Szczoteczka mascary super oddziela rzęsy.
Kosztowała ok. 59,99 zł i to było na promocji . 

BŁYSZCZYK DO UST

Pełna nazwa : " MANHATTAN Water Flash Lipgloss"
Zakupiłam w Rossmannie cena była na promocji 15,99 zł ,
ale jestem bardzo zadowolona .

EYELINER 


Uwielbiam go ! 
Rossmann , cena 7,99 zł 

PUDER
SYNERGEN 2in1 CREM & POWER MAKE-UP .
Bardzo go polecam , nr odcienia to 2 .
Kupiłam w Rossmannie , cena 1,60 euro .


BALSAM DO UST

BLISTEX MEDPLUS 
Świetnie nawilża usta , jest miętowy dzięki temu usta wyglądają na większe . 
Rossmann , 2,50 euro 


FUTURENPLAN 

Bardzo mi się przydaje i jest śliczny ma bardzo ładne wnętrze .
Dostałam go ze szkoły , ale można zamówić go na www.futureplan.de 

SERIALE

SINGIELKA

Być singielką – to nie grzech. Znaleźć prawdziwą miłość to dopiero wyzwanie! Elka, bohaterka nowego serialu TVN, rozpoczyna wielkie poszukiwania idealnego faceta. Stanie w obliczu wielu romantycznych perypetii, które widzowie będą śledzić od października w serialu „Singielka”. Niektórzy szukają uczucia przez całe życie. Czy Elce uda się je znaleźć w zaledwie 274 dni?
Jest to wspaniały serial ! Jest moim uzależnieniem ! 

Gorąco polecam ! 

TVN , od poniedziałku do piątku godzina 17:25 !
Dziś będzie dopiero 19 odcinek , więc jeśli chcesz możesz to nadrobić 
tutaj --> SINGIELKA


TOP MODEL 


UWIELBIAM!!!!!
Oglądam ten serial odkąd tak naprawę wszedł na antenę TVN'u 
Trzymam kciuki i głosuję na 
Karolina Pisarek 

Radek Pestka

 i moim zdaniem najlepszego Modela Świata 
Andre Whyte

Jeśli chcesz obejrzeć odcinki , których nie oglądałeś/łaś 
zapraszam --> TOPMODEL


AŻ PO SUFIT


Polecam bardzo spoko !!!! 
zapraszam na obejrzenie poprzednich odcinków 
tutaj --> AŻ PO SUFIT


INNA

Naprawdę polecam ! 
Jest idealny jak dla mnie 
chcesz obejrzeć poprzednie odcinki lub sezony 
kliknij tu --> INNA


DZIĘKUJĘ ZA CZYTANIE I ZAPRASZAM O KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA !

Pozdrawiam Patrycja :*

49 komentarzy:

  1. Hi!
    Loved this post, the photos was wonderful. I was charmed to meet your blog. It is beautiful, has great tips! I was very happy to meet you.
    I am already following. You can also follow?
    Kisses from Brazil! !!!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog
    Pozdrawiam ;)
    zapraszam do siebie, i zachęcam do komentowania, obserwowania
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o wspólną obserwację, a więc ja obserwuję już ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo tak uwielbiam Top Model i uwielbiam Karolinę Pisarek i Gilon, Radka i Andre są świetni! ♥ Aż po sufit czasem mi się zdarzy obejrzeć, a Inna wydaje się interesująca *o* ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez oglądam Aż po sufit. Na początku nie byłam do niego przekonana ale teraz lubię się odstresowac przy tym serialu :)

    http://bymadameem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku tez nie ogladałam ale po 3-4 odcinku uwielbiam go ! :)

      Usuń
  7. Też lubię serial aż po sufit ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam taką torbę z Adidasa, tyle, że fioletową. Bardzo ją lubię brać na zakupy. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam cię cieplutko. "Niechciany" z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także cię pozdrawiam , lecz nie wiem kim jesteś ! 😰

      Usuń
    2. Nie każdy jest zdolny do tego aby wszystko wiedzieć "księżniczko" :)

      Usuń
    3. Moim zdaniem twoje komentarze są zbędne .

      Usuń
  10. Oglądam Top Model, a "Aż po sufit" męczę dzisiaj cały dzień :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, świetna ta torba z Adidasa - sama się na nią czaiłam, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    Koszulka i narzuta bardzo mi się spodobały!
    Moim ulubionym serialem jest O mnie się nie martw, a z programów to zaczęłam oglądać The Voice Of Poland :)

    Pozdrawiam :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy! Również uwielbiam singielkę! <3 Świetny serial! Muszę obejrzeć też serial "Inna" :))
    Pozdrawiam ♥
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? :* Bardzo proszę, oczywiście się odwdzięczę! ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Radek w Top Model <3
    Super ta torba z adidasa, mega mi się podoba!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialni ulubiency! Super sie czytalo! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Singielka <3 Cudowny ten Futureplan my mamy bardzo podobny w szkole.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna torba z adidasa przydałaby mi się taka ;) Obserwuję cię, czekam na rewanż o którym pisałaś ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba adidasa jest świetna, ciekawy blog ;)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam, że puder z Synergen to był mój pierwszy kosmetyk do makijażu :)) z seriali uwielbiam Aż po sufit :) wprost ubóstwiam. Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuje, czekam na Ciebie. Zapraszam ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  20. Ułaaa ale fajni ulubieńcy :))) Masz super gust jeśli chodzi o ubrania i kosmetyki ;) Nigdy nie oglądałam serialu singielka chyba powinnam ;'')
    Pytałaś o obserwację ,ja już :*

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuje :) i cieplutko zachęcam do oglądania Singielki 😊😊

      Usuń
  21. Torba świetna :) Dziękuję za komentarz u mnie. Ja już obserwuję i czekam na rewanż :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post ;) obserwuję :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń