niedziela, 25 października 2015

"Kocha się za wszystko "

Hejka ;)

dzisiaj opiszę wam moich idoli , 
z kogo biorę przykład kto mnie motywuje 
których uwielbiam , a nawet kocham .

Jak wiecie albo i nie to teraz już będziecie wiedzieć jestem 
fanką Justina Bieber'a , Dawida Kwiatkowskiego .
To tak najbardziej, ponieważ mam dużo innych idoli , ale oni poprostu 
wygrywają wszystko ! 


Dawid Kwiatkowski 


Dawid Kwiatkowski jest to polski wokalista , zapewne każdy z was wie 
kim on jest , ma 19 lat .
Jego pierwsza płyta pod tytułem "9893" zdobyła złotą płytę.
Jego druga płyta " Pop&Roll" zdobyła platynową płytę .
W 2014 roku zdobył nagrodę MTV Europe Music Awards Pre-Party . 
Ja jako jego ogromna fanka bardzo mu gratuluje i jestem z niego ogromnie dumna ! 


W Marcu 2014 roku Dawid wziął udział w programie Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami ,
emitowany na antenie Polsatu . Jego partnerką taneczną była Janja Lesar .
Oni zajęli trzecie miejsce , gdyż odpadli w półfinale .
Dla wielu Kwiatonatorek było to ciężkie , wiem to po swoim doświadczeniu ;)


A teraz mój ukochany idol został teraz jurorem w programie SUPERDZIECIAK 
także na antenie Polsatu . Moim zdaniem jest to super program , ale nie tylko 
dlatego że jest tam Dawid , tak są naprawdę osoby utalentowane .
Dzieci mają po 10 lat i mają puchary świata , jest to cudowne .
Czasami w innych takich programach jak talent show przychodzą ludzie ,
którzy tak naprawdę nie mają tego talentu i przychodzą tylko , żeby być 
w telewizji .

Muzyka Dawida

Kanał Dawida na YouTube  - > Klik 
! Serdecznie zapraszam na Kanał Dawida ! 



Justin Bieber 


Justin Bieber jest to kanadyjski wokalista popowy , na pewno każdy z was wie kim jest
 Justin  , ma 21 lat urodził się w Londynie .
Zaczął osiągać sławę w roku 2008 .
11 lutego 2011 roku była premiera biograficzno-koncertowy film 3D
Justin Bieber : Never say Never.
poświęcony Justinowi ;)


w 2015 roku na gali rozdania nagród MTV Video Music Awards  w Los Angeles 
Justin wykonał utwór What do you Mean?  zapowiadający nową płytę.
Zarówno ja jak i ponad milion Fanek Justina byliśmy niesamowicie zaskoczone , 
patrząc na Twitte'rze co pisali inni fani . 


Justin właśnie dziś w #EMAMTV 
Dostał nagrodę za najlepszego wokalistę roku EMA MTV ,
to nie jest jego pierwsza nagroda mtv tych nagród jest wiele , wiele więcej.


Moim zdaniem Dawid i Justin są najlepsi na świecie i będą na zawsze ! 

Dziękuję za czytanie i życzę wam wszystkim miłej i spokojniej nocy ! 

Piszcie w komentarzach kto jest waszym idolem ;)

Pozdrawiam Patrycja :*









21 komentarzy:

  1. Mój idol to Byun Baekhyun z koreańskiego boysbendu EXO XD kocham go i wogóle.Ale rozpisywać się nie będę,także ten.Pozdrawiam,trzymam kciuki za bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją idolką jest Emma Roberts :D Jest amerykańską aktorką :3 Uwielbiam ją ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ona jest świetna , bardzo lubie oglądać z nią filmy <3

      Usuń
  3. Świetnie że masz swoich idoli :) Moim idolem jest wokalista BVB, Andy Biersack. Wiele bym dała żeby się z nim zobaczyc
    pozdrowionka, ciekawy post ;]
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , ja też wiele bym dała żeby móc zobaczyć ich ale tak osobno , prywatnie ;)

      Usuń
  4. Nawet fajnie tu u cb ;) Czcionka taka oczojebna xD Ale zostanę tu na dłużej ;)

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że masz idoli i faktycznie czerpiesz z nich motywację, to coś niesamowitego! Ja raczej się tymi osobami nie interesuję, ale o gustach się nie dyskutuje :)
    Pozdrawiam!
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Za oboma nie przepadam, ale wiadomo każdy ma inny gust muzyczny ;D Moim idolem jest Kurt Cobain. /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście mam inny gust muzyczny ale jak wiemy o gustach się nie dyskutuje ;)
    Moim idolem jest Michael Jackson

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawida też lubię, natomiast za Biber'em nie przepadam. Każdy ma inne gusta i nie ma co się kłócić c;
    Moim największym idolem jest Hugh Jackman, nie jest to piosenkarz, ale dobry aktor :)
    dariaa-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. First things first, let me say welcome to the world of bloggers. Nice to meet you, Patrycja. I think it's great that you have actually idols who inspire and motivate you. Good for you. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz swoich idoli, którzy cię inspirują, to na prawdę ważne mieć takie inspiracje w innych ludziach :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam idoli, teraz już nie mam, choć wiele osób mnie inspiruje :) Chyba obydwaj wokaliści zasłynęli dzięki coverom na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawid i bieber <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle rzeczy stąd uwielbiam! Andre rządzi! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To znaczy ,że mamy tych samych idoli ♥

    OdpowiedzUsuń