sobota, 17 października 2015

Pytania od was ;)

Hejka ;)

Dzisiaj będę odpowiadać na wasze pytania z ask'a , ale tylko 
wybrałam 11 pytań kreatywnych , zanim zacznę 
chciałabym coś dodać , na ask'u odczytałam bardzo przykre pytania , 
bardziej hejty . Jeśli się komuś nie podoba naprawdę nie zmuszam wcale 
wchodzić na tego mojego bloga . Bardzo dziękuję , 
to teraz zacznę odpowiadać na wasze pytania ! ;)

1.  Kiedy będziesz w Polsce ?
A więc tak w Polsce będe na święta w grudniu ,
ale dopiero 23 grudnia wyjadę bo tak zaczyna mi sie wolne .

2. Tęsknisz czasem za przyjaciółmi z Polski ? Jak tak to za kim najbardziej?
Tak , tęsknię i to bardzo , a za kim najbardziej? Za wszystkimi z wakacji :) 

3. Kto jest twoją najważniejsza osobą w życiu ? 
Myśle , że mój chłopak ;) 

4. Twój ulubiony kolor? 
Bordowy, pudrowy róż , czarny , szary i niebieski .

5. Kiedy masz urodziny? 
Mam urodziny 5 sierpnia :))

6. Czy zrobisz jakie konkursy na blogu? 
Tego jeszcze nie wiem ponieważ dopiero zaczynam pisać bloga , 
ale jesli chcecie to moge zrobić narazie jeden wtedy sie zobaczy co z tego wyniknie ;) 

7. Myślisz nad założeniem kanału na YT i nagrywaniu filmików?
Jeszcze nad tym nie myślałam .. 

8. Jakie masz plany na dalsze życie jakies cele do których chcesz dążyć  ?
Chciałabym zeby mi wyszło z blogiem i to jest moj cel :)

9. O co chodzi z tym -> "011213" ? 
To jest dzień , miesiąc i rok . Pierwszy grudnia 2013 roku , to data rozpoczęcia związku z moim chłopakiem :) 

10. Czy żałujesz , że niektóre twoje przyjaźnie sie skończyły ? 
Z niektórych żałuje ale nie ze wszystkich ;) 

Okej ,to by było na tyle wiem ,ze miało byc 11 ,a jest 10 , ale nie było wiecej takich kreatywnych moim zdaniem pytać ;) 

Dziękuje za pytania mam nadzieje ze sie podoba :* 

Miłego wieczoru wam wszystkim życzę , pozdrawiam Patrycja ❤

6 komentarzy:

  1. Czy oceniasz ludzi po wyglądzie czy bardziej z charakteru ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle , że bardziej cenie charakter drugiego człowieka , ale nie oszukujmy sie każdy także zwraca uwagę na wygląd 😊

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Dobrze jest i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje 😍 i ja wam tez dziewczyny życzę osiągnięcia waszego celu z blogiem ❤

      Usuń