środa, 14 października 2015

"Praktyki nie zawsze musi to być męczarnia"

Hejka ; )


Cały wrzesień miałam praktyki i teraz także mam .
I nie miałam czasu zrobić żadnych nowych zdjęć , mam zawalone całe dnie ,od 9:00 
zaczynam praktyki i kończę o 16:00 czasami troszkę później , albo wcześniej.
To wszystko zależy od dnia . 
Mam praktyki w Posten Borse w mieście obok mojego czyli Herzlake mam tam dokładnie 5-6 km od mojego domu .
Jade rano rowerem , ponieważ mój tata ciagle w pracy .
Herzlake to miasteczko w Niemczech jakby ktoś nie wiedział 
albo zapomniał , że mieszkam w Niemczech od dłuższego czasu;)

Posten Borse to sklep gdzie znajdziesz dosłownie wszystko , 
co w nim robie? 
 .
wszystko rozkładam towar , obsługuje klientów , nawet stoje na kasie ,
robię tam naprawdę dużo , wraz z moimi koleżankami z praktyk i ze szkoły .
Fajnie się trafiło , że mam praktyki wraz z moja koleżanką ze szkoły 
i jedną z klasy . powiem szczerze jest to męcząca prca i bardzo podziwiam tamte panie


To nie jest sklep , gdzie jest oznaczone , że tu są np ciuchy czy spożywczy ,
tam jest wszystko od ogrodu ,mebli , jedzenia , ciuchów , artykułów szkolnych 
naprawdę wszystko . Podchodzi do ciebie klient i pyta się gdzie np jest szmatka
do okien gdzie te sklep jest mega wielki , ale moją pracą jest także pokazanie i przypilnowanie aby klient znalazł to co chce .
 masakra ..

Jak wracam już do domu jest ok godziny 17:00 
oglądam serial "Singielka"  na TVN , później już przerzucam się na MTV 
i tam oglądam różnego typu seriale , bardzo wkręciłam się w 
"Dopasowani" , "Inna" , "Facking it"

Jeśli chodzi o piosenki to bardzo polecam :

*  KLIK
KLIK
*KLIK
*KLIK !!





POZDRAWIAM PATRYCJA 

ZAPRASZAM NA SNAPCHATA
NAZWA : kootkuu
ZAPRASZAM NA TWITTERA
NAZWA : kwiatonatorx3
ZAPRASZAM NA IG 
NAZWA: xpatqx

W następnym wpisie będę odpowiadać na wasze pytania , 
Zapraszam na aska ;) 
nazwa : kootkuu








3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jakichś byłych przyjaciół którzy cię zostawili, lub się z nimi pokłóciłaś i nie utrzymujecie już kontaktu ? Opisz tych z którymi miałąś najlepszy kontakt :)
    /Podróżnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będe tego robić , ponieważ nawet jak miałam , a miałam to nie chce do tego wracać a zwłaszcza pisać o tym publicznie

      Usuń