piątek, 9 października 2015

"Prawdziwa przyjaźń jest na zawsze , a nie za chwilę"

Hejka :) 
Po pierwsze , bardzo ale to bardzo przepraszam ze mnie nie było tyle czasu .
Miałam bardzo dużo nauki , a tera mam praktyki i jestem 
naprawdę bardzo wyczerpana :(
W ostatnim czasie nawet nie miała czasu zrobić nowych zdjęć , 
ale znalazłam zdjęcia z tych wakacji 2015 roku 
Są one dla mnie bardzo szczególne ponieważ byłam w Polsce 
Tak samo ważne są dla mnie te pare zdjęć jak i te wakacje
Przynajmniej mam jak powspominac , bardzo tęsknię za Polska 
Chciałabym wrócić , ale nie moge . 
Przynajmniej w najbliższym czasie czyli dokładnie w grudniu na święta 
będę w Polsce i bardzo sie cieszę z tego powodu 
Zobaczę rodzine , przyjaciół którzy zostali .
Chociaż wiem ze to ciężkie bo przez całe moze życie byłam na miejscu 
i miałam ich przy sobie a teraz jestem od nich 700km 
no jest cieżko , nie ukrywam także , że została ich tylko mini garstka 
Mam kontakt z duża ilością osób z polski i bardzo im wszystkim za to dziękuje 
ponieważ czasami jest smutno ze rezygnują z tego wszystkiego tylko dlatego ze w Polsce moze byc 
Przynajmniej ze 3-4 razy w ciagu roku , ale jest taka aplikacja jak Skype i przez to także można gadać i widzieć sie , ale nie będę sie narzucać , a wam nie będę pisać o swoich "życiowych problemach" :')) 
Okej wystawie wam teraz kilka zdjęć z Wakacji moze nie jest to jakoś jakaś super mega ale są dla mnie ważne :3 
Ps. W Wakace byłam jeszcze blondynka :'))) 
Pozdrawiam was wszystkich i zachęcam do komentowania , Patrycja ❤








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz