piątek, 3 czerwca 2016

Kletterhalle Wertle/01.06.16

Hejka wszystkim ! 

Od razu przepraszam , że tak długo nie pisałam ale zbytnio nie miałam tematów, a w środę (01.06) byłam z moją klasą na wspinaczkach ! 
Mega się bałam 18 metrów w górę wejść.
I tak nie weszłam do końca, umarłabym ze strachu :D 


To jest moja klasa , ogólnie składa się ona z 15 osób lecz nie było wszystkich.
ale niech żałują , bo było mega , pomimo że jestem maga panikara nie żałuje, że odważyłam się wejść chociaż , ale dla mnie to aż 10 m :/


Porobiłam trochę zdjęć ale nie będę wszystkich wstawiać :D 
To zdjęcie z Halasham , jest mega miła pochodzi z Syrii , ale jest mega kochana !


A tu jpg z Megi ! 
Migena jest z Albanii, ale jest supi c'nie :3


Tu Medjit ! :D
Jest z Macedonii :D 


A tu ja , jedyna z klasy pola ! :D
Ogólnie tak jak mówiłam mam klase mieszaną , nie mam w nich teraz obecnie 
żadnych Niemców :3
Jesteśmy mieszani , ale zgrani :D 


Mam dla was oferte!! 
Współpracuje z Oriflame ! 
Ktoś może chciałby spróbować??? 
Kontaktować się ze mną <3 
Także śmiało pisać !!!!


Buziaki i pozdrawiam , Patrycja :*








3 komentarze:

  1. Też chciałabym pójść na taką wspinaczkę ;) Ogólnie to straszliwie ci współczuję, że masz lęk wysokości :( Masakra. Ja mam to tylko wtedy, gdy patrzę na wysokie budynki albo drzewa z DOŁU. Po prostu stoję na ziemi, patrze się w góre (najczęściej zadzieram głowę w górę) i wtedy aż mi się kręci w głowie xd A jak jestem na górze - to nic. jestem jakaś dziwna, czy co?! :D
    Pozdrawiam,
    FotoReporterka :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze na takie cos wyjsc to wgl by nawet tam nie weszła
    widze wyjazd ze sie udał :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń