czwartek, 17 września 2015

"Tag z mamą"


Hejka wszystkim!
Dziś postanowiłam zrobić wpis , który nazwalam "Tag z mamą"
Będzie to 10 pytań , na które odpowie moja mama :)
Rownież podzieleni się z wami zdjęciami moimi i mojej mamy :) 
Okej to zapraszam do pytań :3

ZESTAW PYTAŃ : 
1. Co lubiałam robić jak byłam mała?
Mama: przebierać sie 
Ja: hahah czyli taka modeleczka 
2. Jakim byłam dzieckiem ?
Mama: smierzką byłaś
Ja: czyli nic się nie zmieniłam haha.
3. Jaka jestem teraz ? Czy coś sie zmieniłam ?
Mama: dalej jesteś smierzką , palca ci pokaże , a ty sie śmiejesz.
Ja : haha to nie prawda 😂
4. Z czego jesteś najbardziej dumna (jeśli chodzi o moje osiągnięcia i codzienne życie )?
Mama: jesteś sobą , jesteś samodzielna i nie boisz się nowych wyzwań
robisz wszystko ze szczerym uśmiechem .
5. Czy wspierasz mnie w tym co robię?
Mama: czasami wydaje mi się, że za bardzo :)
6. Jak widzisz mnie za 10 lat ?
Mama: o 10 lat starsza !
Ja: haha Jezu no dziękuje mamo xd 
7. Gdybyś mogła nadać mi inne imię jakie by ono było ?
Mama: nie wiem zawsze chciałam żebyś była Patrycja .
Ja: a za to mi się nie podoba to imię 😭
8. Jak nazywałaś mnie jak byłam mała ?
Mama: Pysia Mysia i Tysia 
Ja : haha jak słodko ☺
9. Co byś chciała we mnie zmienić ? 
Mama: Nic ;)
10. Jakie masz zdanie na temat , że piszę bloga ? 
Mama: lubię kreatywne pomysły,
lepiej żebyś siedziała i pisała bloga niz latala
Po mieście 😊







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz