piątek, 11 września 2015

"Najgorsze jest pięć dni po weekendzie, reszta już z górki"



Hejka :) 
Widziałam za ask'u , że pisaliście mi żebym poleciła wam jakieś Niemieckie produkty .
A więc polece wam produkty z których jestem zadowolona , ale nie bedą to wszystkie produkty.
Nie będę sie rozpisywać poprostu podam wam je :))





Seah Hairspa 
To jest taka maska do włosów zniszczonych ,
Cena 5€

Seah Hairspa 
To jest odzyska do włosów ,
Jest mega super
Cena : 6.20€

Seah Hairspa
Szampon do włosów , mega 
Cena: 5€

Skrzypowita , skóra , włosy i paznokcie 
naprawdę polecam , wiem produkt polski 
kupiłam w Aptece jak teraz byłam na wakacje w Polsce 
cena: 8,99zł

Mydełko ARKO 
śliczny zapach naprawde mega , również produkt polski
cena: 3,50zł
Rossmann

SILVER 
odżywka tylko do blond włosów naprawdę mega 
Niemiecki Rossmann 5,99 Euro



SILVER 
tak samo tylko szampon do włosów 
Naprawdę polecam!



#toja 

Pozdrawiam, Patrycja 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz